Druk folderów

Folderem nazywamy rodzaj materiału promocyjnego, którego głównym zadaniem jest prezentacja: firmy, marki, produktu itd. Zazwyczaj objętość folderu nie przekracza kilkudziesięciu stron.

Foldery

Typowe foldery

  • Format: od A5 do B4
  • Papier: powlekany lub niepowlekany, gramatura środka od 150g do 250g, gramatura okładki od 200g do 350g
  • Kolorystyka: 1+1, 2+2, 4+4, + ewentualnie dodatkowe pantony
  • Objętość: 8-60 stron
  • Uszlachetnienia: lakier offsetowy; na okładce : folia matowa, soft lub błyszcząca, lakier UV wybiórczo, hot-stamping, tłoczenie
  • Introligatornia: cięcie, oprawa zeszytowa, oprawa klejona, oprawa z euro zszywkami (do wkładania do segregatora), wiercenie (do wkładania do segregatora), spiralowanie

Fundusze Europejskie

Rzeczpospolita Polska

Śląskie

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego